Livrare pe tot Teritoriul RM 24/24
Luni-Duminica: 24/24
Termeni si conditii

Pentru folosirea în bune condiții a site-ului, vă recomandăm familiarizarea cu atenție a Termenilor și Condițiilor prezentate.

Ne rezervăm dreptul de a face modificări ale acestor prevederi, fără o notificare prealabilă.

Prezenții Termeni și Condiții de utilizare a magazinului online https://www.sunflowers.md/ sunt aplicabile comenzilor pentru achiziționarea

produselor/serviciilor oferite de compania Sialex Service S.R.L. prin intermediul site-ului, din asta reiese ca comanda dumneavoastra

prin www.sunflowers.md sau prin telefon, reprezinta acceptarea implicita a urmatoarelor conditii:

 

DISPOZIȚII GENERALE

Acest site este deținut de Sialex Service S.R.L.. La înregistrarea comenzii in magazinul online, Cumpărătorul accepta Termenii si Condițiile de vânzare a bunurilor/produselor și/sau prestare a serviciilor care sunt bazați pe legislația RM (in continuare – Termeni și Condiții) prezentate mai jos.    
Utilizarea website-ului presupune acceptarea Termenilor si Condițiilor propuse de către Sialex Service S.R.L., în conformitate cu Legea nr.284/2004 privind Comerțul Electronic. Relațiile dintre client si vânzător sunt stabilite în baza Legii nr.105/2003 cu privire la Protecția drepturilor consumatorului, si a altor acte normative adoptate în conformitate cu aceasta.    
Vânzătorul își rezerva dreptul de a modifica Termenii si Condițiile date, iar Cumpărătorul este obligat sa monitorizeze modificările.    
 

VARSTA LEGALA

Pentru a putea comanda prin intermediul paginii noastre produse alcoolice trebuie sa aveti peste 18 ani.

De asemenea ve-ti fi rugati sa confirmati ca persoana care primeste un cadou care implica alcool (o sticla de vin sau alte produse cu alcool comercializate pe https://www.sunflowers.md/) are peste 18 ani.

 

PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Prin utilizarea site-ului https://www.sunflowers.md/ , sunteți de acord în mod automat cu colectarea și prelucrarea datelor cu caracter personal, care sunt necesare pentru procesarea/confirmarea/executarea comenzilor.    
Datele personale se prelucrează doar pentru scopuri legitime, precum acela de a furniza produsele pe care le comanzi, promoții, google analytics, cookies și notificări\newsletter.    
Toată informația ce conține date cu caracter personal este stocată și utilizată doar pentru perioada necesară atingerii scopurilor pentru care a fost colectată și în conformitate cu prevederile stabilite de Legea nr.133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal.    
Noi folosim măsuri de securitate comerciale pentru a preveni accesul neautorizat, menținerea exactității date-lor și pentru asigurarea utilizării corecte a informației de pe site. Transmiterea datelor pe internet sau prin rețea wireless nu poate fi protejata în totalitate. Prin urmare, la fel ca alte companii, noi nu putem garanta securitatea informației pe care o oferă Cumpărătorului, astfel, el va face acest lucru pe propria răspundere. Sunt situatii in care este extrem de important sa luam legatura cu dumneavoastra pentru a va oferi comanda dorita.

De aceea, va rugam, ca datele oferite in crearea contului personal sa fie actuale si corecte.    
Pretuim discretia si increderea acordata si va asiguram ca nu inchiriem sau vindem bazele noastre de date!

Pentru mai multe detalii va invitam sa consultati politica noastra de securitate a datelor.
    
     >  Numele    
     >  Adresa de email - Folosim acest canal pentru a face corectii legate de comanda, pentru a va comunica schimbarile sau pentru a va consulta in legatura cu aspecte neplanificate.    
     >  Numarul de telefon (fix si/sau mobil) In cazul in care este nevoie sa va contactam urgent vom folosi acest canal.

 

POLITICA DE REFUZ A COMENZII

Pot aparea situatii in care compania noastra sa refuze o comanda fara a oferi explicatii.

In aceste situatii se va anula sau rambursa plata respectivei comenzi prin aceeasi metoda de plata folosita de client.

 

ÎNREGISTRAREA ȘI ACHITAREA COMENZII

Achitarea comenzilor este posibilă cu cardul de plată – la primirea comenzii veți primi bonul fiscal ce va confirma plata.  
Plata online se face în condiții de siguranța maxima folosind ca instrument de plată cardul de plată, care permite efectuarea de tranzacții online. După efectuarea plății veți primi o confirmare de plata pe adresa dvs. de email.  
Procesatorul de plata folosește un sistem securizat, bazat pe ultima versiunea a standardului de securitate 3D-Secure ceea ce înseamnă o nouă abordare globală a autentificării cumpărătorilor în tranzacții sigure online. Aceasta măsura de siguranța presupune redirecționarea utilizatorului în momentul efectuării plații pe o pagina securizata maib unde autentificarea fiecărui deținător de card se face prin atribuirea unui cod de unică folosințe pentru fiecare tranzacție online.

Rambursarea mijloacelor bănești se efectuează doar pe cardul de plată care a fost folosit pentru achiziție.    
Pentru a efectua o plată, va trebui să introduceți detaliile cardului dvs. bancar. Transferul acestor informații se face în conformitate cu toate măsurile de securitate necesare. Informațiile sunt transmise în formă criptată și sunt stocate numai pe un server specializat al sistemului de plăți.    
Pentru efectuarea plății vor fi solicitate următoarele date:
 

o  Numărul cardului (16 cifre)    
o  Data expirării (luna și anul)    
o  Codul CVC sau CVV (3 cifre)    
o  Numele și prenumele de pe cardul de plată
 

În cazul în care valuta cardului diferă de valuta tranzacției (MDL), atunci la convertirea sumei reținute din contul de card se vor aplica condițiile băncii emitente.

 

LIVRAREA PRODUSELOR / MĂRFURILOR / SERVICIILOR

După înregistrarea comenzii, cumpărătorului i se oferă informația privind data preconizată/estimata de transmitere a comenzii de către curieri / serviciul de livrare.    
Livrarea în raza mun. Chișinău, se poate efectua la ora aleasa de cumparator pe site sau, cel mai rapid posibil, in minim 2 ore de la confirmarea comenzii achitate de către operatorii noștri și este gratuită cu conditia ca suma comenzii sa depaseasca 701 MDL.

Livrarea pe teritoriul R.Moldova se efectuează în timp de 2-24 ore, de la confirmarea comenzii achitate, de către operatorii noștri.

Pentru comenzi cu livrare intre orele 21:00-9:00 livrarea se achita aditional, valoarea ei fiind de 200 MDL (care va fi inclusă în suma totală a tranzacției/comenzii).

Avem capacitatea sa livram comenzile non-stop, la primele ore ale diminetii dar si in orele tarzii,  atat cat pentru orasul Chisinau dar si cat pentru intreg teritoriul Republicii Moldova, numai in cazul in care se efectueaza o comanda in prealabil sau daca aveti o confirmare de la operatorii nostri ca produsele comandate sunt in stoc si pot fi livrate la ora indicata de dvs.    

Termenul de livrare se poate extinde în anumite situații izolate (de exemplu: condiții meteo nefavorabile, perioadele sărbătorilor nationale, probleme tehnice neprevăzute, accident, ambuteiaje, asteptarea stocului nou de flori, etc).

Vă vom notifica în cazul în care întâmpinăm una dintre situațiile izolate în prealabil.    
Puteți alege orice adresa pentru livrare – acasă, în oficiu sau oricare altă adresă, fără achitări suplimentare.    
Noi acceptăm o singură adresă de livrare pentru fiecare comandă. În cazul în care aveți nevoie pentru a livra comanda pe diferite adrese, vă rugăm să înregistrați comenzi diferite pentru fiecare adresă.    
La primirea produselor, vă rugăm în prezența curierului să verificați integritatea ambalajului, prezența bonului fiscal. Orice pretenție ulterioară cu privire la aceste aspecte nu vor fi acceptate.

 

ANULAREA SAU SCHIMBAREA COMENZII DE CATRE CLIENT

Va puteti razgandi in legatura cu comanda plasata cu minim 24 ore inainte de ziua livrarii. Anularea comenzii se va face prin telefon la nr +373 69930800 (Viber sau Whatsapp).    
Daca o comanda a fost deja transmisa in productie atunci ea nu mai poate fi anulata!    
Intotdeauna incercam sa acomodam orice cerinta de ultim moment,  insa nu putem garanta decat schimbarile transmise cu 24 ore inaintea livrarii.    
O data ce comanda a fost data in productie, schimbarile nu mai sunt posibile.    
Pentru comenzile ce depasesc 2000 de lei ne rezervam dreptul de a solicita un avans ce consta 50% din valoarea comenzii.    
Va rugam de asemenea sa luati in considerare ca in perioadele cu comenzi intense (Craciun, 1-8 martie, Sf Valentin etc) nu garantam posibilitatea de a anula comenzile in mai putin de 24 ore pana la data livrarii.

 

DREPTUL LA RETUR

Conform noțiunii din Legea nr. 105-XV din 13 martie 2013 privind protecția consumatorilor, cumpărătorul are dreptul de a returna produs/marfa procurată din anumite motive în timp de 14 zile de la ziua achitării. Mijloacele bănești sunt returnate pe cardul de pe care s-a efectuat cumpărătura. Articolele de: buchetele si compozitiile din flori vii, baloanele cu heliu, produsele comestibile, nu pot fi schimbate sau returnate, în conformitate cu Anexa nr.2 a Hotărârii Guvernului №1465 din 08.12.2003 (MO248-253/19.12.2003), în redacția Hotărârii Guvernului №1188 din 02.11.2007 (МО175/09.11.2007).    
Contactele companiei in caz de retur: +373 69930800    
Termenul de procesare a cererii de retur: 7 zile    
 

ARANJAMENTE FLORALE SI DISPONIBILITATEA LOR IN FUNCTIE DE ANOTIMP

In cazul in care nu exista in stoc sau calitatea florilor primite de la furnizorii nostri nu este la standardele cerute de noi, ne rezervam dreptul de a schimba respecivul sortiment cu unul echivalent ca stil si de aceeasi  valoare  sau mai mare.

Daca schimbarea este majora, vom incerca sa va contactam pentru acord.    
Plantele de suport (frunze, verdeata) si vasele pot fi schimbate fara instiintare anterioara avand in vedere ca ceea ce este afisat pe site este cu titlu de prezentare. Daca nu reusim sa va contactam prin canalele folosite in comunicarea anterioara cu dumneavoastra, va trebui sa consideram ca avem acordul dumneavoastra implicit.

 

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

În conformitate cu prevederile Legii Nr.133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal, furnizorul de servicii prelucrează date cu caracter personal. Datele cu caracter personal sunt prelucrate cu buna-credință și se face în temeiul și în conformitate cu prevederile legale. Prelucrarea datelor cu caracter personal se realizează prin mijloace mixte (automate și manuale), cu respectarea cerințelor legale și în condiții care să asigure securitatea, confidențialitatea și respectarea drepturilor persoanelor vizate.    
Furnizorul colectează și prelucrează doar datele personale furnizate de consumatori la efectuarea comenzii: nume, prenume, număr de telefon, adresa, adresa poștală.    
Datele personale sunt utilizate exclusiv în scopul administrării site-ului, pentru a permite accesul la informații special, pentru livrarea comenzilor sau pentru a contacta consumatorul în vederea executării livrării. Prin prezenta informare, utilizatorii și consumatorii iau cunoștință despre faptul că li se vor prelucra și utiliza datele cu caracter personal (nume, prenume, număr de telefon, adresa, adresa poștală). Furnizorul de servicii prelucrează datele cu caracter personal ale utilizatorilor și consumatorilor care sunt furnizate prin navigarea, folosirea și înregistrarea pe site-ul www.sunflowers.md    
Orice informație furnizată de către utilizatorii și consumatorii site-ului www.navigarea, folosirea și înregistrarea pe site-ul www.sunflowers.md, va fi considerată și va reprezenta consimțământul expres ca datele personale să fie folosite de Furnizor.    
Furnizorul nu va dezvălui unei terțe părți niciuna dintre datele deținute, fără acordul persoanelor vizate și nu va comercializa, schimba, divulga aceste date cu alte persoane, cu excepțiile prevăzute de legislația în vigoare (la solicitarea instituțiilor publice ale statului, organele de drept, instanțelor de judecată, de asemenea autorizate să prelucreze date cu caracter personal).    
Datele cu caracter personal pot fi prelucrate și utilizate de către Furnizor și în scopuri statistice și de promovare ulterioară.    
Furnizorul de servicii îndeplinește cerințele de securitate a datelor cu caracter personal și asigură protecția datelor consumatorilor și le protejează pentru a nu fi pierdute, distruse, distorsionate/falsificate sau divulgate terțelor persoane.    
Angajații furnizorului de servicii sunt obligați să respecte confidențialitatea datelor personale ale consumatorilor. Prelucrarea datelor cu caracter personal va fi realizată de persoana împuternicită a Furnizorului.    
Furnizorul utilizează metode și tehnologii de securitate conform prevederilor legale în vigoare.    
Furnizorul nu colectează informații referitoare la tranzacții, cum ar fi nr. la card, data expirării, țara de origine.    
Pentru mai multe detalii și informații orice persoană interesată se poate adresa printr-un email la contact@sunflowers.md sau prin telefon la numărul +373 69930800

 

DATELE DE CONTACT

Denumirea juridica a companiei: Sialex Service S.R.L.    
IDNO: 1002600003778    
Adresa juridica: Stefan cel Mare si Sfant bd., 3, 189    
Telefon de contact: +373 69930800    
Email de contact: contact@sunflowers.md